Saturday, November 27, 2010

eat, pray, love

astazi am avut o mica disputa despre semnificatia filmului  Eat, Pray, Love.
pe linga tot romantismul si lacrimogenitatea ce abunda, filmul mai sopteste o idee care cel putin mie mi se pare interesanta. si anume, ideea identitatii sau mai bine zis unicitatii personale. nu stiu citi au fost in aceeasi situatie, dar eu nu odata ma prindeam la gindul ca zilele trec, atit de asemeanatoare una cu alta, eu fiind doar un mic surubas care invirtea toata masinaria, care se vroia numita "viata". nu odata ma prindeam la ghindul ca de fapt incep sa ma descompun in aceasta multime, sa devin una din mii cu aceeasi fateta, nesemnificativa, uniforma, sura. si atunci spiritul meu, de rebel fara aripi, se trezea. atunci incepeam sa privesc inauntru si sa caut firicel cu firile, sa pun alaturi particica cu particica si sa reconstriesc propria-mi unicitate.
multi m-au acuzat, si, si mai multi nu m-au inteles ca vreau sa plec din tara anume pentru a scapa de frica de a ramine doar un surubas. am plecat pentru ca propria-mi natura, aflata in anturaj strain, sa scoata la iveala acel unic care ma reprezinta. aici in abundenta de diverstitati am renascut ca pasarea Fenix.
nu sunt suparata pe cei ce ma acuza, caci nu simt remuscari, ma simt eliberata. si nici nu vreau sa fac nici o aluzie, si sa insist ca toti ar trebui sa plece din tara pentru a se regasi. nu, sunt foarte multe metode la care poti recurge pentru a te deosebi. si am exemple pe facebook. fiecare din prietenii mei ramasi in Moldova au un cuvint a spune, un talent, o aspiratie, o idee, o convingere.
eu am ales calea plecarii. nu fiindca duceam lipsa de bani, sau nu aveam unde sa traiesc, sau nu aveam cine sa ma iubeasca. nuuuuuuuuuuuu. am venit pentru a intelege cine sunt.

No comments:

Post a Comment